Handelsbetingelser

Forretningsbetingelser

Betalings måder

Jeanette Eggert modtager betaling med Stripe, Mobilpay, Dankort/VISA dankort, VISA Electron, Mastercard , Viabill mm.

Betalings mulighederne vil fremgå tydeligt med små ikoner på webshoppen.

Alle beløb er i Danske Kroner og er incl. Moms (dette gælder også fragt prisen).

Jeg benytter en godkendt betalings server, der kryptere alle dine kortoplysninger med SSL, dette betyder at man ikke kan aflæse dine informationer. 

Leverings betingelser

Ved køb af abonnement giver du dit samtykke til, at de 14 dages fortrydelsesret bortfalder.

Det betyder, at fortrydelsesretten bortfalder, så snart betalingen er godkendt og abonnementet derved i brug.

Dette gælder alle digitale produkter på (lydkurser, videokurser, e-bøger, web-seminar). Digitale produkter dækker over alle online og download produkter i webshoppen.

Du kan dog til hver en tid opsige dit abonnement, og dermed stoppe alle betalinger øjeblikkeligt – dog beholder du adgang til materialet resten af den periode, du har betalt for.

Den forventede leverings tid på produkterne til Online ansigtsbehandling, vil ligge mellem  5-20 dage fra indmeldelse. Pakken ankommer i god tid inden du skal bruge den, i forbindelse med min LIVE udsendelse.

Jeg benytter DAO til udbringning af pakken til ansigtsbehandlingen.

Vælger du at bestille varer fra shoppen, kan du sparer fragten ved, at få dem i samme pakke,  som din månedlige ansigtsbehandling.

Fragt priser

Den månedlige ansigtsbehandling er ALTID fragtfri.

Hvis du ønsker at bestille varer i shoppen og ikke vil vente til din næste levering, er prisen 49,-

Når du modtager din pakke

Det er vigtigt, at du tjekker den udvendige emballage for brud allerede ved modtagelse. Da brud på pakker skal anmeldes til fragt selskabet inden for 2 hverdage.

(Det er derfor vigtigt at du ikke tager varen i brug, for derefter at reklamere over fejl og mangler.)

Risiko for varer

Risiko for varer købt hos Jeanette Eggert overgår til dig på leverings tidspunktet

Hvis du fortryder dit køb

Det kan ske at du fortryder et køb, og det har du selvfølgelig ret til at gøre, du skal blot sende mig en mail på kontakt@jeanetteeggert.dk indenfor 14 dage fra du har modtaget varen.

Så jeg ved at der kommer en vare retur fra dig.

Varen skal være i hel, ubrudt og i ubrugt stand.

Et gensalg skal være muligt,  for at jeg kan returnere varens fulde beløb.

Varen skal sendes retur inden for 14 dage efter du har givet mig besked på mail.

Så snart jeg modtager pakken og har tjekket indholdet betaler jeg beløbet tilbage til dig.

Husk du skal selv stå for udgiften på fragten tilbage til mig

Hvis et gensalg ikke er muligt, kan jeg ikke modtage varen, medmindre, det er aftalt skriftligt på mail: kontakt@jeanetteeggert.dk og at vi har indgået aftale om en evt. værdiforringelse af varen, med det menes et nedslag i varens fulde beløb, til en pris som jeg vurdere et gensalg kan ske.

Jeg kan med rimelighed først fastsætte beløbet efter jeg har modtaget varen og tjekket produktets tilstand og mængde.

Husk du skal selv stå for udgiften på fragten tilbage til mig

Du sender varer tilbage til:

Jeanette Eggert
Fasanvej 8
5863 Ferritslev
Danmark
Tlf.: 61367612
CVR: 39603020
(varer sendt pr. efterkrav eller ufrankeret nægtes modtagelse)

Ved reklamations behandling

Det er så ærgerligt at modtage en vare man har glædet sig til og opdage at der er noget galt med den…

Jeg giver selvfølgelig 2 års reklamations ret i henhold til købeloven.

Reklamations retten gælder for mangler eller fejl i fabrikation, der har været til stede på leverings tidspunktet. Typisk er der tale om en fabrikations eller materiale fejl.

Hvilket betyder at jeg kan vælge at reparere varen, at ombytte varen, at give et afslag i prisen eller at give dig pengene tilbage, afhængigt af den enkelte situation. Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og indenfor rimelig tid kontakte mig på: kontakt@jeanetteeggert.dk og fortælle hvori fejlen består, (gerne med billeder) vi aftaler derfra det videre forløb.

I tilfælde af reklamation skal ordrebekræftelse/ faktura altid medsendes.

For varer med begrænset holdbarhed (cremer, shampoo etc.) er klage muligheden afgrænset af den holdbarheds periode som varen måtte have.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

Hvis vi aftaler at varen skal sendes retur til mig, er adressen:

Jeanette Eggert
Fasanvej 8
5863 Ferritslev
Danmark
Tlf.: 61367612
CVR: 39603020
(Der modtages ikke ufrankerede pakker eller pakker sendt på efterkrav)

Det kan ske at vi aftaler at varen sendes direkte tilbage til leverandøren af produktet, adressen oplyses i så fald på mail.

Forbehold og ret

Jeg forbeholder mig altid ret til at annullere ordre som følge af trykfejl, tekniske problemer, leverings svigt og lignende situationer.

Samt forbehold for taste fejl, udsolgte/udgåede varer og leverings svigt fra leverandører

Ændringer i forretnings betingelserne

Ved udvidelse af sortimentet til diverse online kurser, køb af foredrag, abonnements køb mm. vil forretnings betingelserne udvikles. Jeanette Eggert  kan ændre forretnings betingelserne ensidigt.

Oplysninger om klagemuligheder

Har du en klage over et produkt købt i min webshop, kan der sendes en klage til

Konkurrence- og forbrugerstyrelsens center for klageløsning
Carl Jacobsens vej 35
2500 Valb
www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU kommisionens online klageplatform. Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/ord/

Angiver du en klage her skal du oplyse vores email adresse: kontakt@jeanetteeggert.dk